måndag, januari 31, 2005

Dag 2: Huset är tråkigt... och felbyggt

Cipi:
Alltså, vahettere, varför har vi inget att göra här i huset? Snart måste vi ju få ett vahettere uppdrag. Så vi får något att göra. Förresten, varför har vi inget att göra här i huset va? Bara tihi dansa!

Dennis:
Tjipp! Här är Dennis igen. Idag har jag stått på huvudet. Och ramlat. Och jonglerat lite med mina bollar. Och klättrat i soffan. Och bögat lite mot Klasse. Han blev generad. Tjing tjing.

Jozephine:
Det är ju en sak att jag klarar mig bra trots att mina ben är lite mongo, men det här är lite väl. Hur i helvete hade ni tänkt att jag ska klara av att duscha? Är det sjysst att bygga den enda duschen i huset en och en halv jävla meter över marken!? Hur i helvete ska jag klara av det och fortfarande ha lite värdighet kvar i den delen av kroppen som fungerar hos mig?