söndag, januari 30, 2005

Dag 1: Ankomsten

Cipi:
Ja hej, jag heter Cipi och jag är den vahettere rosa tjejen. Jag tycker det ska bli jättekul att vara här så länge i huset för det ska bli så spännande. Jag menar, 114 dagar är ju faktiskt nästan nio hela veckor och så länge har jag aldrig varit borta från min vahettere hårfön tidigare. Det är nästan så att jag saknar den lite extra redan. Ciao!

Dennis:
Tja, det är jag som är Dennis. Jag är typ en sån där clownjeppe så jag får se vad jag kan ställa till med för bus här i huset. Jag gillar att leka och busa. Kurragömma och så är kul. Det var ju lite retligt att jag fick en ros av den där tutt-tjejen det första som hände, hon tyckte visst att jag var snyggast här inne och jag minns inte ens vad hon heter.

Alecko:
Hehe, så var man alltså här nu. Äntligen. Nu ska Sverige få se vad vi juggar egentligen går för. (Ohörbart mummel, kanske på jugoslaviska. Red anm.) Det där var till dig pappsen! Yeah! Let's rock this shit down ok!

Tina:
Hur funkar det här nu då. Hör ni mig om jag sitter här borta och pratar eller? Okey bra. Alltså jag fattar inte. Varför fick jag ett jäkla skituppdrag det första som hände. Det är lite roligt men fasen vad irriterande, jag har ju rätt bra intimhygien annars. Tur att man är lite fläng i bollen som vi säger i Karlstad, annars skulle jag nog inte palla med det här.

Klas:
Det fetaste här i huset är helt klart brudarna. Jag menar jag har ju en tjej där ute men jag vet inte riktigt var jag har henne. Litar inte till hundra på henne om jag ska vara ärlig, och det som händer här inne det händer ju liksom bara så där (blinkar käckt). Vi får se, jag gillar lite rajtan-tajtan.