måndag, januari 31, 2005

Dag 2: Världens bästa dåliga exempel

Alecko (är full):
Fan, jag är så jävla puckad. Hur fan kunde jag ens komma på tanken att börja Big Brother med att supa. Jag borde ha lärt mig hur jag blir. Åh jag borde fatta (brister ut i gråt). Förlåt mami, förlåt. Jag förstår inte hur jag kunde bli så här. Jag är fan patetisk!

Tina (kommer in i bikten, är full):
Men Alex vad har hänt? Kom gubben (kramar om). Vila ditt huvud här så känns det bättre sen. Mamma Tina har mycket mjukt som kan trösta. Här här, så ja, så ja.

Alecko:
Förlåt Tina, det var inte meningen (hulkar) att du skulle få se mig så här så fort. Jag vill bara bort just nu. Jag får sån ångest när jag dricker. Kan vi inte lägga oss och sova? Jag behöver någon som klappar på mig lite. Jag behöver lite närhet.

Tina:
Det är klart Alex, kom. Vi låter de andra hålla på och larva sig.

(De båda går ut ur bikten. Oklart vad som händer därefter.)