söndag, januari 30, 2005

Dag 1: Första fadäsen

Dennis och Sebbe (biktar sig samtidigt):
D: Hehe, det här var inte riktigt meningen va?
S: Näe, det kan man ju inte direkt säga. Varifrån fick du den där ideen?
D: Haha (skrattar), jag vet faktiskt inte. Jag tror jag fick en släng av min damp där lite. Hähä.
S: Vad tror du hon kommer säga om det här nu? Jag är lite vek när det kommer till sånt här.
D: Hehe (knäpper med fingrarna). Hon kommer aldrig aldrig få reda på vem det var som gjorde det.
S: Och om hon får reda på att det var vi så kan vi ju alltid... äh jag vet inte herrå!

Jozephine:
Fan, jag är så upprörd. Jag vet att det är min första bikt och att jag borde presentera mig själv och berätta lite om mina tankar om allt här i huset med vafan, det finns ju gränser. Jag vill inte att folk ska pika mig för att jag sitter i en sån här (pekar på rullstolen), men det kräver ju att jag kan köra med den fritt. Det är inte sjysst det här! Vem fan var det som luftade mitt vänsterhjul!?

2 Comments:

Blogger åke said...

"Vem fan var det som luftade mitt vänsterhjul!?"

hahahaha

31 januari 2005 kl. 00:29  
Blogger åke said...

Helt orelaterat så finns det ju en underbar rss feed till denna blogg på http://bblive.blogspot.com/atom.xml - varför är den inte länkad nånstans? :)

31 januari 2005 kl. 00:36  

Skicka en kommentar

<< Home