måndag, januari 31, 2005

Dag 2: Segheten regerar

Cipi:
Åh vilken vahettere härlig dag. Jag har sovit som en prinsessa, precis som jag hihi ser ut. Jag börjar sakna mina rosa vahettere saker nu. Har ju tvingats lämna både vahettere locktången och hårfönen hemma. Men jag får väl dansa omkring lite här så jag blir glad. Tihi!

Jozephine:
Shit, huset är svårare att köra i än jag trodde. Inte ens för en häftig muskeltjej från Nacka som mig gick det bra. Tack BB för de fina ramperna, tack för handikappanpassningen. Gjorde förresten upp med den där fjollbögen Sebastian. Det var han som luftade däcket igår. Han visste nog inte vem han bråkade med.

Sebastian:
Jag mår dåligt. Jag erkände för Jozzan att jag hade varit med och luftat hennes däck. Fan vilken smäll jag fick. Rakt i solar plexus. Spydde som en gris halva natten sen. Kan knappt gå rakt nu.